Veelgestelde vragen

Wat is het IP Spaarplan loyaliteitsprogramma?
Voor klanten van IP Spaarplan die zich aanmelden voor het IP spaarplan programma. Bij aankoop van artikelen via de webshop ontvangt de klant punten o.b.v. van de omzet.

Hoe spaar ik Punten? 
Iedere klant ontvangt 1 punt bij iedere euro aan omzet aan artikelen in de periode vanaf 15 april en 15 juli 2024. Kijk voor meer informatie bij Zo werkt het. Hier staat uitgebreid beschreven op welke manieren je Punten kunt verkrijgen.

Hoe lang zijn mijn Punten geldig?
Je gespaarde punten zijn geldig (en kunnen ingewisseld worden) tot en met 15 september 2024. Na deze datum vervallen de gespaarde punten.

Waar zie ik mijn actuele Punten saldo?
Rechtsboven in de webshop staat jouw tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde Punten? Ga dan naar Mijn Punten.

Kan ik mijn Punten ook inwisselen tegen geld?
Nee, je kunt je gespaarde Punten alleen inwisselen tegen de artikelen of diensten in het IP Spaarplan programma zoals weergegeven in de cadeaushop.

Is het mogelijk om mijn gespaarde Punten aan een ander cadeau te doen?
Nee, je gespaarde Punten zijn persoonsgebonden.

Ik heb een bestelling gedaan, wanneer kan ik de levering verwachten?
Na bestelling van een of meerdere artikelen, wordt de bestelling normaliter binnen 4-5 werkdagen geleverd. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van het IP Spaarplan programma.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een betalingsbevestiging op het opgegeven e-mailadres.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Nee, de in de cadeaushop vermelde punten per artikel zijn altijd inclusief verzendkosten. Er komen dus later geen extra verzendkosten bij. 

Wat gebeurt er als het product dat ik besteld heb, uitverkocht is?
Indien het product uitverkocht blijkt te zijn, dan word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel, kun je het artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is, dan krijg je een melding dat je gekozen product(en) uitverkocht is (zijn) en de spaarpunten zullen worden teruggestort op je account.

Worden mijn persoonlijke gegevens wel vertrouwelijk behandeld?
Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.

Wat moet ik doen als mijn cadeau beschadigd is of defect is?
Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen en zo kort mogelijke termijn contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043095 of via e-mail  support@touchincentive.com